فروش اقساطی خودرو و شرایط آن

فروش اقساطی خودرو و شرایط آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 9 تير 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

در صورتی که برای خرید نقدی خودرو بودجه کاملی ندارید، می‌ توانید با بخشی از مبلغ خودرو خرید اقساطی خودرو را انجام دهید. خرید اقساطی خودرو روش بسیار عالی برای افراد است تا بتوانند با بودجه کمتر اقدام به خرید خودروی مورد نظر خود نمایند. ابتدا باید بگوییم که در شرایط کنونی که قیمت خودرو ها با افزایش شدیدی روبرو شده‌ اند، خرید خودرو به صورت قسطی نه تنها برای افرادی که بودجه کمی دارند بلکه برای آن دسته از افرادی که بودجه کافی برای خرید نقدی خودرو را دارند نیز بهترین گزینه است زیرا با خرید اقساطی خودرو شما مجبور به پس‌ انداز و جمع آوری پول می‌ شوید و با توجه به تورم این نوع خرید می‌ تواند بسیار سودمند باشد. فروش اقساطی خودرو توسط مراکز مختلف انجام می ‌گیرد و یکی از این مراکز کارخانجات تولید کننده خودرو می‌ باشد. برخی از افراد تمایل دارند خرید اقساطی خودرو را از کارخانه انجام دهند اما باید بدانید که خودروهایی که کارخانه در طرح‌ هایی مانند اعیاد و غیره ارائه می‌ کند بسیار محدود است. این خودرو ها در تعداد بسیار کم و با شرایط بسیار دشوار عرضه می‌ شوند بنابراین افراد واجد الشرایط هم باشند باز هم باید در قرعه کشی شرکت کرده و موفق به خرید خودرو شوند بنابراین این گزینه روش مناسبی برای خرید خودرو نمی‌ باشد زیرا شاید شما سال‌ ها در قرعه کشی شرکت کنید تا شاید بتوانید برنده شوید. شرکت‌ های فروش خودرو و مجموعه‌ هایی که به عنوان واسط بین کارخانه و مصرف کننده عمل می‌ کند مانند مجموعه دنیای خودرو گزینه مطلوبی برای خرید اقساطی خودرو هستند. این مجموعه‌ ها فروش اقساطی خودرو های مختلف را انجام می‌ دهند. از پرطرفدارترین خودرو ها در کشورمان خودرو های ایران خودرو و سایپا است که توسط مجموعه دنیای خودرو در نظر گرفته شده است. همچنین مجموعه دنیای خودرو محصولات سایر تولید کنندگان را نیز به فروش می‌ رساند. شرایط فروش اقساطی خودرو در این مجموعه به صورت مناسب با شرایط خریداران خودرو در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو شامل چه خودروهایی است؟

برای خرید اقساطی خودرو مجموعه‌ هایی که محصولات خود را به صورت قسطی ارائه می‌ کنند خودرو های مختلفی را در نظر می‌ گیرند تا تنوع بیشتری را ایجاد می ‌کنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشند.

  • فروش اقساطی ایران خودرو

 یکی از پرطرفدارترین خودروسازان کشور ایران خودرو می‌ باشد. محصولات ایران خودرو که بخش بزرگی از خودرو های کشور را تشکیل می ‌دهند دارای ویژگی‌ های بسیار خوبی هستند که موجب شده افراد زیادی از این خودرو ها بهره ‌مند شوند. خودرو های ایران خودرو دارای قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب می ‌باشند. خرید اقساطی ایران خودرو بسیار ساده بوده و شما در حدود نیمی از مبلغ خودرو را پرداخت کرده و صاحب خودرو خواهید شد. پرداخت قسطی مبلغ خودرو شرایط بسیار آسان ‌تری را فراهم می ‌کند تا شما بدون مشکل بتوانید با جمع آوری پول، هزینه خودرو را بپردازید. می‌ توان گفت خودروهای ایران خودرو از پرفروش ‌ترین خودروهایی هستند که قطعات یدکی آنها در بازار به وفور یافت می ‌شود و این خودرو ها هزینه نگهداری مناسبی دارند.

  • فروش اقساطی سایپا

از دیگر خودروسازان داخلی سایپا است که دارای خودرو های اقتصادی می‌ باشد و افراد زیادی از این خودرو ها استفاده می ‌کنند. خودرو های سایپا در میان سایر خودرو ها از قیمت ارزان ‌تری برخوردار است و از طرفی بازار خرید و فروش آن همواره داغ است. به همین دلیل افراد زیادی این خودرو ها را انتخاب می‌ کنند. بسیاری از متقاضیان خرید اقساطی خودرو های سایپا‌ را اقشار کم درآمد جامعه تشکیل می ‌دهند. این خودرو ها که اقتصادی هستند ، دارای هزینه نگهداری بسیار پایینی می ‌باشند و قطعات یدکی آنها در بازار به راحتی یافت می ‌شود.

فروش اقساطی خودرو

  • فروش اقساطی کرمان خودرو

گروه صنعتی کرمان موتور یکی از کمپانی‌ های خودروساز دیگر است که به عنوان مونتاژ کننده و وارد کننده شناخته می ‌شود. این شرکت محصولات متنوع و جذابی را به بازار عرضه می‌ کند. از پرطرفدارترین خودرو هایی که کرمان موتور می‌ توان به خودروهای جک اشاره کرد. علی رغم بالا بودن قیمت خودرو های کرمان موتور نسبت به ایران خودرو و سایپا، اما همواره مشتریان پروپا قرص خود را دارد. افراد بسیار آسان می ‌توانند خرید محصولات کرمان موتور را انجام دهند زیرا برای خرید اقساطی کرمان موتور نیاز به کل بودجه خودرو نیست و می‌توان با پس انداز مناسب این خودروها را خریداری نمود و در پایان یه سرمایه بزرگی را داشت.

همچنین سایر شرکت ‌های خودروسازی مانند بهمن موتور، پارس خودرو و غیره از جمله شرکت ‌هایی هستند که محصولاتشان به صورت اقساطی در کشور ارائه می ‌شود.

قیمت خرید اقساطی خودرو

 خرید اقساطی خودرو با توجه به شرایطی که از سوی فروشنده ارائه می ‌شود، انجام گرفته و انواع خودرو ها به صورت قسطی ارائه می ‌شود که خریداران با توجه به بودجه و شرایطی که دارند خودروی مورد نظر را تهیه می کنند. موارد متعددی بر قیمت فروش اقساطی خودرو تاثیرگذار است، مواردی همچون نو یا دست دوم بودن خودرو، مدل خودرو، نوع خودرو، میزان پیش پرداخت، مبالغ اقساط و بازه بازپرداخت وام و... ، خریداران خودرو باید ابتدا بودجه ی خود را مشخص کنند و بر اساس آن خودرویی مناسب را انتخاب نمایند. این افراد باید دقت داشته باشند که باید به راحتی اقساط خودرو را پرداخت نمایند زیرا در غیر این صورت ممکن است دچار زیان شوند. در قراردادی که بین خریدار و فروشنده منعقد می ‌شود، تمام شرایط خرید اقساطی خودرو اعم از اقساط و مبالغ آن ، میزان پیش پرداخت، قیمت کلی خودرو ، زمان تحویل خودرو، زمان تنظیم سند و غیره ذکر می ‌شود.

فروش اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو

 فروش اقساطی خودرو همراه با شرایطی است که این شرایط تعیین کننده نحوه خرید خودرو و پرداخت مبلغ آن می ‌باشد. افراد برای خرید اقساطی خودرو با بودجه‌ های مختلفی تصمیم به این امر می ‌گیرند و مجموعه فروش خودرو بر اساس شرایط مشتریان شرایط را وضع می‌ کند. البته در این میان برخی از مجموعه‌ ها شرایط منعطف ‌تری را ارائه می‌ دهند. مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط می ‌تواند مختلف باشد و خریداران خودرو باید مبالغ اقساط را با توجه به درآمد خود در نظر گیرند. شرایط فروش اقساطی خودرو شامل تمام مواردی است که در خرید خودرو باید به آن پرداخته شود. امروزه به دلیل افزایش قیمت خودرو ها، افراد پول کافی برای خرید نقدی خودرو ندارند و به همین دلیل مجموعه‌ های فروش خودرو با در نظر گرفتن طرح فروش اقساطی خودرو شرایطی را برای خودرو در نظر گرفتند. اگر شما هم قصد خرید اقساطی خودرو را دارید می ‌توانید با شرایط اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت و همچنین تحویل فوری خودروی مورد نظر را تهیه نمایید. فروش اقساطی خودرو تحویل فوری شامل فروش خودرو با تحویل فوری خودرو پیش از پرداخت اقساط می ‌باشد و به صورت فروش فوری که با پرداخت پیش پرداخت خودرو به مشتری ارائه می‌ شود در نظر گرفته شده است. بنابراین در صورتی که می‌ خواهید خیلی زود خودروی خود را تحویل بگیرید باید از خدمات فروش اقساطی خودرو فروش فوری استفاده کنید.

برای خرید اقساطی خودرو به سایت دنیای خودرو مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش ما در این مجموعه ی معتبر تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم را درباره ی فروش خودرو ها و شرایط آن به دست آورید.