لوازم یدکی بسترن با کیفیت

لوازم یدکی بسترن با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 13 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بسترن از برند های معروف در صنعت خودروسازی است که انواع خودرو های با کیفیت و قطعات یدکی آن را به تولید می‌ رساند. قطعات یدکی بسترن از مجموعه‌ ای از اجزا و قطعات مختلف این ماشین‌ ها تشکیل شده است. هر یک از قطعات بسترن نقش مهمی را در این خودرو ایفا می‌کند. خودرو های بسترن در انواع مدل‌ ها به تولید رسیده‌ اند که شامل قطعات مختلف هستند بنابراین در زمان خرید قطعات بسترن باید به مدل خودرو توجه نمایید.  دقت در خرید قطعات بسترن بسیار مهم است زیرا انواع لوازم یدکی بسترن در بازار در نوع تقلبی هم یافت می‌ شود که از کیفیت پایینی برخوردارند. فروشگاه نیوپارت یکی از معتبرترین و بهترین مراکز خرید لوازم یدکی بسترن همچون ترموستات بسترن B30 می‌ باشد. برای خرید قطعات بسترن ماننو ترموستات بسترن B30 طریق این مجموعه می‌ توانید انواع قطعات اصلی و با کیفیت را تهیه کنید.

انواع قطعات بسترن

قطعات بسترن اجزای کلیدی در عملکرد و کارایی این خودرو ها را دارند. شرکت فاو خودرو های بسترن را از قطعات بسیار با کیفیت به تولید رسانده است. برای بهبود عملکرد و افزایش عمر خودرو نیاز است که از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده کنیم.

فروش لوازم یدکی بسترن

  • قطعات موتوری

از جمله بخش‌ های خودروی بسترن را قطعات موتوری تشکیل می‌ دهد. قطعات موتوری شامل پیستون‌ ها ،سیلندر ها، میلنگ و غیره می‌ باشند که موتور و اجزای آن را تشکیل می‌ دهد. موتور و اجزای آن انرژی لازم برای سایر قطعات را تامین می‌ کنند.

  • سیستم انتقال قدرت

از دیگر بخش‌ های قطعات بسترن، قطعات سیستم انتقال قدرت است که این بخش از لوازم یدکی بسترن شامل گیربکس، کلاچ و محور های انتقال قدرت می‌ باشد که برای انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ ها و قطع و وصل کردن قدرت به کار می‌ رود.

  • قطعات سیستم تعلیق

یکی دیگر از بخش‌ های لوازم یدکی بسترن را قطعات سیستم تعلیق تشکیل می‌ دهد. قطعات سیستم تعلیق شامل فنر ها ، کمک فنر ها، بازو های تعلیق و غیره می‌ باشد که موجب جذب ضربه‌ ها و نوسانات جاده شده و برای کنترل حرکت و اتصال چرخ به بدنه به کار می‌ رود.

  • قطعات سیستم ترمز

 از بخش‌ های مهم بسترن، قطعات سیستم ترمز است. قطعات سیستم ترمز شامل لنت‌ های ترمز، دیسک‌ های ترمز و پمپ‌ های ترمز می‌ باشد که برای ایجاد اصطکاک و توقف خودرو و توزیع حرارت و فشار در سیستم ترمز به کار می‌ رود.

  • قطعات بدنه و داخلی

 از بخش‌ های لوازم یدکی بسترن می‌ توان به قطعات بدنه و قطعات داخلی اشاره کرد که شامل صندلی‌ ها، داشبورد، درب ها و پنجره‌ ها و بدنه خودرو می‌ باشد. استفاده از این بخش‌ ها برای دسترسی به داخل خودرو ، راحتی سرنشینان ، نمایش اطلاعات و کنترل سیستم‌ های خودرو می‌ باشد.

فروش لوازم یدکی بسترن

  • قطعات سیستم تهویه و گرمایش

 از بخش‌ های لوازم یدکی بسترن می ‌توان به قطعات سیستم تهویه و گرمایش مانند ترموستات بسترن B30 اشاره کرد. این بخش‌ ها شامل رادیاتور، کولر و پمپ‌ های گرمایش می‌ باشد که به منظور خنک کردن موتور و تهویه هوای مطبوع داخل خودرو و تامین گرما و سرما مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

ترموستات بسترن B30  چیست؟

 ترموستات بسترن B30  از لوازم یدکی بسترن مهم در سیستم خنک کننده موتور خودرو می‌ باشد که قطعه کلیدی در عملکرد بهینه موتور است. وظیفه ترموستات بسترن بی سی، این است که دمای مایع خنک کننده را به طور خودکار کنترل نماید. زمانی که موتور سرد است، ترموستات بسترن B30  بسته می‌ شود تا مایع خنک کننده به سمت موتور برود و افزایش دما را داشته باشیم. زمانی که دمای موتور به حد مشخص شده‌ ای رسید ترموستات باز می‌ شود و مایع خنک کننده به سمت رادیاتور برای خنک کردن موتور می‌ رود. ترموستات بسترن بی سی برای عملکرد موتور مزیت‌ های زیادی دارد که یکی از این مزایا بهینه‌ سازی مصرف سوخت و عملکرد خودرو می‌ باشد. ترموستات از قطعات بسترن مهم است که به کاهش آلودگی و تولید آلاینده‌ ها کمک می‌ کند. در زمان عادی استفاده از ترموستات بسترن B30  توصیه می‌ شود که ترموستات هر 100,000 کیلومتر تعویض گردد و همچنین در موارد مشاهده علائم خرابی تعویض شود.

خرید ترموستات بسترن B30

هر گاه ترموستات بسترن B30  با مشکلی روبرو شود، نیاز به تعمیرات یا تعویض پیدا می‌ کند. از موارد مهمی که می‌ توان به عملکرد نامناسب ترموستات بسترن بی سی پی برد، داغ کردن خودرو می‌ باشد که به دلیل اینکه ترموستات بسته است موتور ممکن است داغ شود. همچنین عملکرد نامناسب در سیستم گرمایش در اثر آسیب ترموستات می‌ باشد. ترموستات بسترن B30 نقش حیاتی در کنترل دمای موتور دارد و در عملکرد مناسب موتور تاثیرگذار می‌ باشد. در زمان آسیب ترموستات نیاز است که خیلی سریع نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایید. اگر ترموستات باز نماند ممکن است در بخش سیستم گرمایش دچار مشکل شود. در مواردی که دمای خودرو به صورت قابل توجهی بالا یا پایین رود نشان دهنده خرابی در ترموستات بسترن B30 می‌ باشد. برای خرید قطعات بسترن از طریق مجموعه نیوپارت می‌ توانید انواع بهترین قطعات بسترن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید لوازم یدکی بسترن با قیمت مناسب

 در بازار انواع لوازم یدکی بسترن به فروش می‌ رسد که در برند های اصلی و متفرقه هستند. برخی از افراد تمایل به خرید برند های متفرقه به دلیل قیمت ارزان دارند اما باید دقت داشته باشید که گرچه قیمت قطعات فیک پایین است اما با توجه به کیفیت بسیار پایین این قطعات، خرید آن به هیچ وجه توصیه نمی‌ شود. خرید قطعات بسترن در نمونه‌ ی اصلی موجب عملکرد بسیار بهتر خودرو شده و این قطعات دوام و ماندگاری بالاتری هم دارد. فروش انواع قطعات بسترن از جمله ترموستات بسترن B30 در مجموعه نیوپارت با قیمت بسیار عالی ارائه می‌ شود. بنابراین در طولانی مدت خواهید دید که خرید لوازم یدکی بسترن اصلی می‌ تواند به صرفه‌ تر باشد. در صورتی که نیاز به خرید هر یک از قطعات بسترن دارید با توجه به نوع خودروی بسترن می‌ توانید از قطعات مناسب استفاده کنید. خودروی بسترن هم مانند هر یک از خودرو ها در زمان‌ هایی با آسیب در قطعه مواجه شده و نیاز است که قطعاتش تعویض شود. برای خرید لوازم یدکی بسترن با قیمت مناسب از طریق مجموعه نیوپارت اقدام نمایید. این مجموعه بهترین قطعات خودرو را به شما ارائه می‌ نماید.

فروش لوازم یدکی بسترن

فروش قطعات بسترن به صورت آنلاین

در مجموعه نیوپارت، فروش قطعات بسترن به صورت آنلاین انجام می‌گیرد تا شما نیازی به مراجعه ی حضوری نداشته باشید و از طریق سایت نیوپارت بتوانید در جهت تامین قطعات خودروی خود اقدام کنید. با توجه به افزایش خرید های آنلاین و مزایای خرید های آنلاین برای مشتریان و فروشندگان، امروزه سایت‌ های فروشگاهی زیادی راه‌ اندازی شده اند تا بتوانند محصولاتشان را به صورت غیرحضوری عرضه نمایند و فروشگاه نیوپارت نیز در زمینه فروش قطعات بسترن فعالیت دارد و توانسته انواع قطعات بسترن مورد نیاز را به صورت اینترنتی به فروش برساند. قیمت قطعات بسترن از جمله ترموستات بسترن B30  در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

مجموعه نیو پارت یکی از مراکز معتبری است که سال‌ ها در زمینه فروش قطعات بسترن فعالیت داشته و امروزه قطعات با کیفیت اصلی را به صورت اینترنتی ارائه می ‌نماید. قیمت قطعات بسترن در این مجموعه بسیار مناسب است و فروشگاه نیوپارت امکانی را فراهم نموده تا افرادی که قصد خرید لوازم یدکی بسترن را دارند به راحتی از مجموعه‌ ای معتبر خریدشان را انجام دهد.

آخرین اخبار
لاستیک دانلوپ و انواع آن کوپلینگ فلزی و انواع آن نایلون استرچ و کاربرد آن سرامیک بر و ویژگی های آن فروش اقساطی خودرو تحویل فوری فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط آن تعمیر توربو شارژ جک S5 توسط تعمیرکار حرفه‌ای دستکش ایمنی و کاربرد آن فروش عمده لوازم یدکی گریدر و سایر ماشین آلات سنگین خرید چرخ گوشت صنعتی فروش اقساطی کرمان خودرو با شرایط ویژه خرید لاستیک نکسن برای خودروی سوزوکی ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و عملکرد آن شارژ کپسول آتشنشانی و زمان انجام آن ویدئو پروژکتور owlenz و ویژگی های آن کوپلینگ لاستیکی و ویژگی های آن نایلون عریض چه موارد کاربردی در کشاورزی دارد زغال لیمو و ویژگی های آن پرسلان بر و ویژگی های آن لوازم یدکی بسترن با کیفیت فروش اقساطی کرمان خودرو و اهمیت آن کفش ایمنی و ویژگی های آن فروش اقساطی سایپا و مراحل آن طرح توجیهی و دلایل استفاده از آن لوازم یدکی بلدوزر و برند های معتبر آن فروش اقساطی خودرو و شرایط آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان شرایط فروش اقساطی خودرو تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن باسکول و انواع آن ترازو و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کمپرسور و انواع آن
123456789101112