پرسلان بر و ویژگی های آن

پرسلان بر و ویژگی های آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 17 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

در ساخت ساختمان ها از سرامیک هایی مانند پرسلان استفاده ی زیادی می شود. پرسلان ها از سنگ های سخت و شکننده هستند که برای برش نیاز به ابزار مخصوص دارند. امروزه دیگر مانند گذشته از تیغه های دستی برای برش سرامیک و کاشی استفاده نمی شود و انواع پرسلان بر ، گرانیت بر و سرامیک بر ها طراحی شده اند که با استفاده از این ابزار ها ، می توان سنگ ها را به راحتی برش داد. برای استفاده از سنگ در نمای ساختمان ها نیاز به ابزاری دارید که بتواند برش های خوب و یکنواختی را بدون لب پر شدگی سنگ ها ایجاد کند. این ابزار ها شامل صفحات برشی هستند که بر روی دستگاه های فرز نصب شده و از آن استفاده می شود. این صفحات برشی برای انواع سنگ ها طراحی شده است و می توانید از آن در زمان های مورد نیاز با دقت و ایمنی ، استفاده نمایید. سرامیک بر ها در سایز های مختلف عرضه می شوند.

فروشگاه ابزار مجید مجموعه ای معتبر است که فروش ابزار آلات ساختمانی از جمله صفحه پرسلان بر را ارائه می کند. برای خرید پرسلان بر از طریق سایت و تماس با همکاران ما، امکان خرید غیر حضوری را دارید.  

فروش پرسلان بر

پرسلان بر چیست؟

پرسلان بر از دستگاه های صنعتی پر کاربرد است که می توان از آن برای برش سنگ ها استفاده نمود. پرسلان ها به سرامیک های مقاوم گفته می شود که امروزه در بخش های نما ، کف و سایر بخش های ساختمان از آن استفاده می شود. پرسلان از فراورده های سرامیکی است که ظاهری شیشه ای شکل دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرسلان ها از خاک رس و متریال دیگر ساخته شده اند که با کمک کوره، این نوع از سنگ های سرامیکی شکل می گیرد. به دلیل این که از پرسلان ها در موارد خاص زیاد استفاده می شود، نیاز است که از دیسک پرسلان بر برای برش دادن چنین سنگ ها استفاده شود. صفحه پرسلان بر ها در انواع ضخامت ها به فروش می رسد که متناسب با نوع سنگ ها می توان نوع مناسبی از صفحه پرسلان بر را انتخاب نمود. پرسلان بر ها دارای مزایای زیادی  هستند که یکی از این مزایا  ، قدرت برش بسیار بالای آن است که به سرعت می توان سنگ ها را به وسیله ی پرسلان بر برش داد.  صفحه پرسلان بر نازک بوده و می تواند برش های بسیار منظم را در سنگ ها ایجاد نماید.

ویژگی‌ صفحه پرسلان بر

  • ساختار سخت

از ویژگی های بسیار مهم  صفحه پرسلان بر ، ساختار سخت آن است. انواع دیسک های برشی از مواد سخت و مقاوم مانند الماس یا کاربید سیلیکون به تولید می رسند و به همین دلیل بسیار مقاوم و مستحکم هستند.      

  • طراحی خاص

از جمله ویژگی های صفحه پرسلان بر ، طراحی خاص آن است که دارای لبه ه ای نیز بوده و برای برش بهتر سنگ ها این طراحی مورد استفاده قرار گرفته است. در گذشته برش سرامیک ها به صورت دستی با لب پر شدگی سنگ انجام می گرفت و اما امروزه با استفاده از پرسلان بر ، می توان برش های یکدست را در زمان کوتاه بر روی انواع سنگ ها اجرا نمود. 

  • مقاومت در برابر حرارت

از ویژگی های صفحه پرسلان بر می توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت اشاره کرد. دیسک پرسلان بر در برابر حرارت بالا مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد.

فروش پرسلان بر

کاربرد پرسلان بر

  • برش پرسلان و کاشی

استفاده از دیسک پرسلان بر برای برش پرسلان ها انجام می گیرد. دیسک های برشی تنوع زیادی دارند و هر یک برای سنگ هایی طراحی شده است. در پروژه های ساختمانی و افرادی که در تهیه و توزیع سرامیک ها فعالیت دارند از پرسلان بر استفاده می کنند.

  • برش سنگ‌ های طبیعی

از پرسلان بر می توان برای بر سنگ های طبیعی نیز استفاده نمود. این دیسک های برشی بسیار مقاوم هستند و برای برش انواع سنگ های مورد نیاز کاربردی هستند.

  • برش مواد دیگر

در برخی از موارد با احتیاط برای مواد دیگر مانند شیشه و... استفاده می شود و نیاز است که حتما در زمان استفاده از صفحه پرسلان بر ، از تجهیزات ایمنی مانند دستکش ایمنی و عینک ایمنی و... استفاده نمود.

مزایای دیسک پرسلان بر


پرسلان دارای دقت بالا است و دیسک های برشی دارای طراحی های خاصی هستند و برش های دقیقی را ایجاد می کنند. پرسلان بر دارای دوام و طول عمر بالا هستند و استفاده از دیسک‌ های برشی پرسلان بر با توجه به طراحی خاصی که دارد، برش های بسیار خوبی را ایجاد می کند. دیسک پرسلان بر دارای دوام و طول عمر بالایی است. این دیسک ها در شرایط سخت قابلیت کار کردن دارند و بسیار با دوام هستند. یکی از مزایای صفحه پرسلان بر ، کاهش تولید حرارت است زیرا این دیسک ها به صورتی طراحی شده است که حرارت کمی را در برش ایجاد می کنند. دیسک برشی سرامیک بر ابزاری است که به منظور برش مواد سرامیکی،  کاشی، پرسلان و سایر مصالح مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. پرسلان بر ، بر روی دستگاه‌ های برش، مانند اره ‌های دیسکی یا دستگاه ‌های برش دستی نصب می شود و می توان از آن برای برش پرسلان ها استفاده نمود. طراحی پرسلان بر خاص بوده و به همین دلیل می تواند برش دقیق و تمیزی را ایجاد کند. نیاز است که خرید پرسلان بر را در برند های معتبر انجام دهید تا این ابزار کیفیت لازم را داشته باشد.

فروش پرسلان بر به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه ابزار مجید انجام می گیرد و این مجموعه توانسته انواع ابزار های برشی سرامیک و پرسلان را با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد.


 
نکات مهم در استفاده از صفحه پرسلان بر

در استفاده از دیسک پرسلان بر نیاز است که به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید به صورت مناسب از پرسلان بر استفاده نمایید. در استفاده از صفحهپرسلان بر باید حتما از تجهیزات ایمنی استفاده نمایید تا بتوانید به صورت ایمنی از این تجهیز استفاده نمایید. استفاده از عینک ایمنی و دستکش و سایر لوازم مورد نیاز بسیار ضروری است. سرعت دستگاه بر پرسلان بر باید به صورتی باشد که با برش سنگ ها هماهنگ باشد. در شرایط مختلف می توان از پرسلان بر استفاده کرد. دیسک برشی پرسلان بر ابزاری کارآمد و ضروری برای برش انواع سنگ ها می باشد.

فروش پرسلان بر

خرید پرسلان بر

استفاده از صفحه پرسلان بر موجب شده که سرعت کار برش سنگ ها بالا رود و افراد بتوانند به راحتی از پرسلان بر برای برش سنگ ها استفاده نمایند. چنین ابزار آلاتی می تواند در انجام امور مربوط به آن ها بسیار کاربردی باشد و بتوان از این ابزار الات برای سهولت و سرعت کار ها استفاده نمود. برای خرید پرسلان بر نیاز است که به کیفیت آن دقت داشته باشید تا بتوانید خرید پرسلان بر را در نوع با دوام تهیه کنید. مراکزی که در زمینه ی فروش پرسلان بر فعالیت دارد، تنوع بالایی از دستگاه های پرسلان بر را ارائه می کنند و با مراجعه به چنین مراکزی می توانید انواع دیسک های برش سرامیک و پرسلان را خریداری نمایید. فروش پرسلان بر از طریق فروشگاه ابزار مجید به صورت اینترنتی انجام می گیرد و این مجموعه توانسته انواع پرسلان بر ، دیسک سرامیک بر ، دیسک گرانیت بر و دیگر ابزار های برشی سنگ ها را ارائه نماید.

 

آخرین اخبار
لاستیک دانلوپ و انواع آن کوپلینگ فلزی و انواع آن نایلون استرچ و کاربرد آن سرامیک بر و ویژگی های آن فروش اقساطی خودرو تحویل فوری فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط آن تعمیر توربو شارژ جک S5 توسط تعمیرکار حرفه‌ای دستکش ایمنی و کاربرد آن فروش عمده لوازم یدکی گریدر و سایر ماشین آلات سنگین خرید چرخ گوشت صنعتی فروش اقساطی کرمان خودرو با شرایط ویژه خرید لاستیک نکسن برای خودروی سوزوکی ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA و عملکرد آن شارژ کپسول آتشنشانی و زمان انجام آن ویدئو پروژکتور owlenz و ویژگی های آن کوپلینگ لاستیکی و ویژگی های آن نایلون عریض چه موارد کاربردی در کشاورزی دارد زغال لیمو و ویژگی های آن پرسلان بر و ویژگی های آن لوازم یدکی بسترن با کیفیت فروش اقساطی کرمان خودرو و اهمیت آن کفش ایمنی و ویژگی های آن فروش اقساطی سایپا و مراحل آن طرح توجیهی و دلایل استفاده از آن لوازم یدکی بلدوزر و برند های معتبر آن فروش اقساطی خودرو و شرایط آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان شرایط فروش اقساطی خودرو تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن تجهیزات ایمنی و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن باسکول و انواع آن ترازو و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کمپرسور و انواع آن
123456789101112